שיטות פרסום באינטרנט

האינטרנט הפך להיות אחד מערוצי התקשורת הפופלריים ביותר בעולם והמגמה מצביעה על המשך צמיחה ועל גידול בתפוצת האינטרנט גם במדינות המפותחות וגם במדינות המתפתחות במקומות שהיו לא מזמן רחוקים ומנותקים כמעט מכל אמצעי תקשורת.

בעלי עסקים רבים ראו באינטרנט הזדמנות שיווקית מהמעלה הראשונה, הקימו אתרי אינטרנט אשר מציעים את מרכולתם ומקווים להגדיל את מעגל הלקוחות, למתג את העסק ולפתח מוצרים ושירותים חדשים. אולם, בעלי העסקים מגלים עד מהרה שאין זה מספיק להקים אתר אינטרנט המותאם לצורכיהם כל עוד הניראות של האתר נמוכה והוא אינו מקבל תנועת גולשים כמצופה.

כדי להגדיל את תנועת הגולשים באתר, על בעל האתר לבצע שיטות משלימות של פרסום באינטרנט. הוא יכול כמובן לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בתחום הפרסום באינטרנט, וישנן גם מספר שיטות שהוא יכול לבצע בעצמו אם הוא מעוניין בכך.

אחת השיטות שבעל אתר יכול לנקוט היא פרסום האתר שלו ברשימת אתרים ייעודית, הנקראת גם אינדקס אתרים, הכוללת את הקטגורייה או הנישה שבה נכלל נושא האתר. רוב אתרי האינדקס יפרסמו בנוסף לאתר עצמו, פרטי התקשרות נוספים של בעל העסק כמו מספר טלפון, אימייל, כתובת פיזית ועוד.

שיטה נוספת לפרסום אתר באינטרנט היא שימוש ברשתות חברתיות. הרשתות החברתיות הפכו לתופעה מאוד נפוצה בשנים האחרונות והן מושכות כמות גדולה של גולשים. הקמת דף עסק המקושר לאתר, השתתפות בדיונים הרלוונטיים לתחום האתר ושמירה על אינטראקציה עם גולשים המביעים עניין בעסק או באתר יכולה להניב עם הזמן מקור תנועה משמעותי של גולשים לאתר העסק.

הייטק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *