לימודי קידום אתרים אורגני

בסוף שנות ה-90 האינטרנט החל להתפתח ולאפשר צמצום הפערים החברתיים והטכנולוגיים ברחבי העולם. האינטרנט הוא גלובאלי ויש בידו את הכוח לחבר בין נמענים שונים כשכל אחד נמצא בקצה השני של הגלובוס. האינטרנט הוא הגורם האולטימטיבי לשיתוף ומאפשר לבעלי עסקים להתפתח בלי לקום מהכיסא.

אם בעבר היית חייב לפתוח עסק ולשלם שכירות חודשית על חנות או משרד, כיום ניתן לעבוד מהבית ולהרוויח אף יותר.

האינטרנט הוא כמו שמועה שמתפשטת במהירות, ברגע שאתה נמצא באינטרנט, משמע אתה קיים. ב-1997 הומצא מנוע החיפוש גוגל, אשר מופעל על ידי אלגוריתם חכם שמדרג את האתרים השונים על ידי האיכות שלהם, התוכן, תדירות הכניסות, זמן השהות באתר, מספר קישורים ועוד. קידום אתרים אורגני עובד על פי האלגוריתם הזה, בשונה מקידום אתרים ממומן שעובד על ידי תשלום של סכום מסוים מצד המפרסם, על כל הקלקה ולפי פרמטרים נוספים.

אז מה זה קידום אתרים אורגני?

ברגע שהלקוח יקליד מילה מסוימת במנוע החיפוש של גוגל, האלגוריתם יבדוק את חשיבות האתרים השונים בהם נמצאת המילה ויעלה למרכז העמוד הראשון את האתרים הכי פופולאריים לפי הפרמטרים שצוינו קודם. בכדי שהקישור לאתר של העסק יופיע במרכז העמוד, אין צורך במימון כפי שמממנים את הפרסום בצידי האתר, אך יש צורך בקידום אתרים מקצועי בעל ניסיון.

כיום, מאחר והתחרותיות היא גדולה מאוד בכל תחום, חשוב תמיד להיות עדכניים ולעמוד בראש הטבלה. אם נקליד את המילים "ריהוט גינה", יופיעו לנו כ-537,000 תוצאות שיתפרשו על אלפי עמודים. חשוב לזכור כי קישור שנמצא היום בראש העמוד הראשון, יכול מחר להיות בעמוד אחר. תלוי באיכות האתרים האחרים ובקידום שלהם.

כיצד לעקוב אחרי קידום האתר?

לא ניתן לבחון את השינוי ביום אחד אלא לאחר תקופה קצרה. אחרי שבחרתם בחברה מסוימת שתקדם את האתר שלכם, חשוב מאוד לעקוב אחרי השינויים. לא לסמוך על המילה של המקדמים שהבטיחו כי האתר יעמוד בראש הטבלה אלא לחפש את התוצאות בפועל. בקשו מהם דוח חודשי המפרט את העבודה שעשו ואת ההתקדמות, כך תדעו אם כדאי להמשיך איתם הלאה.

קורס אינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *