פרסום אתרים בגוגל – הדרכים המובילות

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר מודעות פרסומיות, באנרים וחברות המציעות מסעות פרסום אתרים בגוגל. חברות אלו מציגות את מסע הפרסום כדרך הטובה ביותר לשווק את העסק ולחשוף אותו בפני גולשים רבים. מאמר זה יגולל בפניכם את כל הקשור אל פרסום אתרים בגוגל הדרכים המובילות.

מהו פרסום אתרים בגוגל?

כיום, קיימים מאות אלפי אתרי אינטרנט במרחב הווירטואלי בישראל וכאשר מדובר בחברות המתחרות באותו תחום או בעסקים המוכרים מוצרים המשרתים את אותה מטרה, העסק אשר יצליח לסחוף אליו יותר אנשים, יהיה העסק אשר ישרוד את התחרות. חשוב להבין כי בידול ושיווק נכון של העסק באינטרנט, דהיינו פרסום נכון של אתר אינטרנט בגוגל, יכול להכריע את עתיד העסק. כיום, יש מגוון דרכים באמצעותן ניתן לפרסם את אתר האינטרנט של העסק או החברה בגוגל. בהמשך המאמר נציג את כל אחת מהדרכים וניתן לכם להכריע מהי הדרך הנכונה והחכמה ביותר לעסק שלכם.

פרסום ממומן אדוורדס (ADWORDS) או פייסבוק

כאן מדובר על אחד הכלים החזקים והמפורסמים ביותר של חברת גוגל העולמית, ואחריה פייסבוק המציעה גם היא פרסום ממומן. פרסום ממומן נעשה על ידי מסע פרסום של מודעה. מודעה זו אותה איש המקצוע או בעל האתר רושם עם אותן מילות מפתח (מושגי חיפוש) המתאימות לתחום העסק שלו יופיעו בפלט התוצאות של מנוע החיפוש. בנוסף, חלק מהמודעות יופיעו באתרים רלוונטיים שונים ברשת (נכון לפרסום של גוגל). כאן מוגדר תקציב ספציפי וכל הקלקה על המודעה גובה סכום מסוים מהתקציב שהוגדר מראש באדוורדס.

ניתן גם לבחור לשלם על פי מספר החשיפות של מודעות האדוורדס שלכם. מומחים רבים בתחום פרסום אתרים בגוגל טוענים כי זוהי הדרך המהירה והיעילה ביותר לפרסם אתר אינטרנט חדש או אתר אינטרנט "צולע".

פרסום אתרים אורגני- קידום אתרים פופולארי

דרך נוספת לפרסם אתר אינטרנט בגוגל היא באמצעות פרסום בגוגל וזאת בצורות קידום אורגניות. כאן רוב בעלי האתרים/ בעלי עסקים שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים בעלי ניסיון ורזומה של הצלחות וזאת משום שמדובר על עבודה סיזיפית הדורשת מקצועיות, שעות רבות ומגוון רחב של פעולות לקידום האתר. נקודות אשר חשוב לדעת על פרסום אורגני הן:

  • תוצאה- כאן מדובר על עבודה שוטפת ולוקח זמן עד שניתן לראות תוצאות בשטח. אם מקדם אתרים מבטיח ללקוח כי הוא יעלה את הדירוג של האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל תוך חודש ויגדיל את כמות המבקרים באתר תוך מספר שבועות, יש להתייחס לעניין בחשדנות ולעבור הלאה. תוצאות בשטח של פעולות הקידום יתחילו להיראות רק לאחר שישה חודשים ובמקרים רבים, אף יותר.
  • עריכה של אתר- מקדם אתרים יבדוק את אתר האינטרנט וידרוש עריכה מחודשת של כל התוכן באתר בהתאם לכללי האופטימיזציה המערבים מילות מפתח פופולאריות בטקסט וזאת בהתאם לאחוזים הנדרשים.

מי שיש לו אתר אינטרנט, יודע עד כמה חשוב לקדמו נכון, ובעיקר באופן יעיל וחכם. ישנם לא מעט כלים לקידום אתרים ובתנאי שמשתמשים בהם בקפידה. קידום האתרים והכלים השונים המוצעים במסגרת תחום זה מאפשר לחשוף את האתר לכמה שיותר גולשים, ובעיקר ללקוחות פוטנציאליים, ולהיות בין המובילים במנועי החיפוש, לרבות גוגל.

לסיכום, יש לקחת בחשבון כי גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר וקידום מקצועי במנוע של גוגל יתרום משמעותית לחשיפת אתר האינטרנט.

רשת האינטרנט

Comments are closed.