קידום אתרים לעסקים

נכון לשנת 2013 כל עסק אשר מכבד את עצמו הוא עסק בעל אתר אינטרנט. נכון להיום אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור, חשיפה של העסק לכלל הגולשים בישראל וברחבי העולם. עסקים ללא אתר אינטרנט הם בדרך כלל עסקים קטנים מאוד או עסקים שאינם מוכנים לצעוד קדימה עם העידן הטכנולוגי. מטרתו של מאמר זה היא להסביר מהו קידום אתרים לעסקים.

קידום ורווחים

כל עסק יודע כי בניית אתר אינטרנט מרשים וקידום של אותו אתר יעזרו לו לחשוף את בית העסק לכמות גדולה של גולשים ועל ידי כך לזכות באפשרות לייצר הכנסות שנתיות גדולות יותר. המטרה של קידום אתרים לעסקים היא לעזור לאתר העסק להופיע במקום הנכון, בזמן הנכון עם אותו מסר שיווקי שימשוך את גולשי האינטרנט להקליק על הקישור של האתר, לדפדף בדפי האתר ולהגיע להחלטה איזה שירות או מוצר מעוניינים לקנות. קידום לעסקים יכול להיעשות בדרכים רבות, כמו למשל פרסום מאמרים איכותיים בפורטלים מובילים, מסעות פרסום, חשיפה באינדקסים שונים, אופטימיזציה במנועי החיפוש ועוד. מאמר זה יתמקד בקידום אורגני לעסקים, קידום ממומן ושיפור של יחס ההמרה.

קידום אתרים לעסקים- שיטות עיקריות

  • קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל- מומחה בתחום הקידום לקהל יעד של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים תמיד ייקח בחשבון קידום באחד ממנועי החיפוש הגדולים ביותר, גוגל. קידום אורגני יבוא לידי ביטוי על ידי פעולות שונות, כמו למשל תגיות, תוכן איכותי, קישורים ועוד. יש לקחת בחשבון כי קידום אורגני לוקח זמן (מינימום 3-4 חודשים).
  • קידום אורגני ממומן- כאן מדובר על קידום באמצעות מודעות ממומנות. כאן הלקוח משלם בדרך כלל פר קליק. היתרונות של קידום אתרים לעסקים באמצעות קידום PPC הוא שהתוצאות הן מיידיות.
  • שיפור ההמרה CRO- מתאים לאתרי אינטרנט שבהם מבקרים לפחות כמה מאות אנשים מדי חודש. גם כאן צריך סבלנות כי התוצאות לא מיידיות.
הייטק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *