שימוש במערכות מחשב שונות בשירותי מקדמי אתרים

המטרה של מקדמי אתרים היא לקדם את אתר האינטרנט של הלקוח במעלה רשימת תוצאות החיפוש. יש אפשרות גם לקדם דפים ספציפיים של מוצרים ושירותים מתוך אתר אינטרנט. מאמר זה יעזור לקוראים להבין מהם אותם מערכות מחשב בהם משתמשים המקדמים למטרת קידום האתר, קרי, שיווק האתר.

סוגים שונים של כלים

חשוב לקחת בחשבון שמקדם אתרים משתמש בכלים רבים, במערכות מחשב שונות ובכל דבר שיעזור לו באופטימיזציה, כלומר חשיפת האתר או דף ספציפי בפני כמות גדולה של גולשים וכל כלי שיעזור לו בשיווק אופטימאלי של אותו אתר, דף, מוצר או שירות של הלקוח. פעולות הקידום של השיווק יכללו כלים רבים, שחלקם באים לידי ביטוי במערכות מחשב אליהם ניתן להיכנס באמצעות שם משתמש וסיסמה באינטרנט. רוב מקדמי האתרים משתמשים בכלי מחקר וניתוח של מילות מפתח פופולאריות, כלים לקידום ויראלי-חברתי, בתוכניות שותפים (Affiliates), כלים ישירים לקידום אתרים, מערכות מחשב ותוכנות שונות שעוזרות בכל הקשור אל שיווק ופרסום, כמו למשל תוכנה לשיחת הזמנות, תוכנת סמס (SMS) שעיקרה להפיץ הודעה כתובה לקבוצות גדולות של אנשים, תוכנות דיוור אלקטרוני, תוכנות שונות של מסחר אלקטרוני ועוד.

קידום אתרים ושיווק

תחום השיווק בכל הקשור אל קידום אתרי אינטרנט הוא תחום חשוב מאוד ורבים פונים מדי שנה אל מכללות מקצועיות על מנת ללמוד כיצד ניתן לשווק את המוצרים, השירותים והאתר של הלקוחות בצורה הטובה ביותר. נכון להיום מקדמי אתרים רבים חולשים גם על תחום השיווק ברשתות חברתיות, שיטות שונות של פרסום באינטרנט, ניהול מוניטין החברה ומוצריה באמצעות תוכנות וכלים שונים באינטרנט, ניהול של מדיה חברתית ועוד. כל מקדם אתרים שמעוניין להצליח בעולם האינטרנט, חייב לשלוט ברזי השיווק והפרסום.

מערכות מחשב וכלים מומלצים לשיווק

  • שיווק בהודעה כתובה- מערכת שעיקרה הפצת הודעות כתובות מהמחשב לקבוצות יעד שונות. כאן, כל שצריך לעשות הוא לנסח הודעה אטרקטיבית ולשלוח אותה במקביל לקבוצה שמכילה מספר מסוים של אנשים. הגישה לרוב המערכות להפצת סמס היא על ידי כניסה לאתר והקלדת שם המשתמש והסיסמה.
  • שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני- מערכות אלו כוללות תבניות קבועות מראש של תכתובת שמיועדת לפרסום של מוצרים שונים, תבניות שמותאמות ניוזלטרים ועוד.
  • כלי לניתוח מילות מפתח- יש כלים שונים שעיקרם ניתוח מילות מפתח. בצורה כזו המקדם יכול "לשווק" את מילות המפתח הפופולאריות/אטרקטיביות בתכנים אותם הוא מקדם באתר האינטרנט או בדף הנחיתה.
  • כלי ליצירת מילות מפתח- כלי יעיל נוסף הוא זה שעוזר למקדם האתרים ליצור מילות מפתח בהתאם למושגים אותם הוא מעוניין לקדם.

לסיכום, קיימות מערכות שונות וכלים רבים שמייעלים את עבודתו של מקדם אתרים ועוזרים לו לשווק את האתר של הלקוח בפני הגולשים, צרכנים פוטנציאליים ובפני העכבישים של גוגל שאחראים על דירוג האתר.

רשת האינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *